ASOS, van gamechanger naar loser
2 juni 2023 13:54
Na de hype van de lockdown wist ASOS, een toonaangevende kledingverkoper op internet, niet in te spelen op de veranderingen...
Na de hype van de lockdown wist ASOS, een toonaangevende kledingverkoper op internet, niet in te spelen op de veranderingen...
Goede resultaten van HEMA door een duidelijke strategie. Goede resultaten van Walmart door kostenbesparing. Juist een sterke focus op de...
Er zijn meer webwinkels ingeschreven bij de KvK dan winkels, maar dat zegt niets. Veel webwinklels zijn gestopt of slapend....
Meer contact met klanten en relaties leidt tot meer verkopen. Juist nu is communicatie essentieel. De RFM strategie is een...
Retailers wachten nog steeds af. Samenwerken en ondernemen zijn nodig, maar dat gebeurt gewoon niet. Argwaan, letargisch of onkunde. Hoe...
De overheid maakt veel geld vrij voor de aanpak van ontmoetingsplaatsen in gemeenten. Bestrijding van leegstand, meer groen, meer wonen...
In een gesprek met Europees manager Nino Bergfeld schetst hij zijn visie over de toekomst van retail. Data, machine learning...
TOMO is een nieuwe kledingwinkel gericht op duurzaamheid en circulariteit. De opening is op 17 maart in The Mall of...
Wil je meer verdieping en analyses? Meld je aan voor de Retail Academy.