De terugbetaling van coronas subsidies zijn een groot probleem voor het MKB.
Een oplossing is niet voorhanden. De overheid was erg naief bij het instellen van deze subsidie
aan grote en kleine bedrijven, of was het opzet?
In ieder geval, er is geen echte oplossing. Faillissementen zijn het gevolg.
Waarom willen wij vertrekken of denken erover?
6 juni 2026 11:35