Als je niet met de tijd meegaat: Het verschil tussen succes en “failure”, van Trump tot Blokker
8 november 2024 15:24
Een podcast van Cor Molenaar en Ad Nederlof over recente ontwikkelingen in technologie, bedrijfsleven en politieki
Een podcast van Cor Molenaar en Ad Nederlof over recente ontwikkelingen in technologie, bedrijfsleven en politieki
Een columnist in het Financiële Dagblad (22 augustus) analyseert het probleem van de kledingindustrie. Goedkope kleding vanuit China en andere...
Het is tijd voor nieuwe meetinstrumenten en parameters. De markt verandert, zakendoen verandert, dus is er ook behoefte aan nieuwe...
In het laatste deel van mijn afscheidsrede ga ik juist in op alle veranderingen en de toekomst. Waarde creatie, betekenis,...
Wat zijn de consequenties voor bedrijven (sociaal kapitalisme) en voor consumenten (sociaal individualisme). De toekomst dient zich aan. Deel 2...
Zeilen op de wind van vandaag, het verleden is geweest en de toekomst is nog niet begonnen. Wat gebeurt er,...
Blokker staat weer te koop. Het bedrijf is nog steeds verlieslatend na diverse ingrepen. Klanten hebben geen affiniteit met Blokker,...
Wij hebben snel een krachtige regering nodig die de problemen daadkrachtig aanpakt voor mensen en bedrijven. Stop met praten, kom...
“Social individualism” en “social identities” zijn nieuwe ontwikkelingen van het consumentengedrag. Steeds weer zoeken wij als mensen groepen op waarbij...
Floris van Bommel zoekt een originele samenwerking met Brandweer Nederland en maakt een (rode) brandweersneaker. Voor vrijwel iedere retailer zijn...
Wil je meer verdieping en analyses? Meld je aan voor de Retail Academy.