Retail en Kotler: wijze lessen voor de toekomst
26 juli 2024 17:40
Philip Kotler is belangrijk in de marketing. Zijn boek “Principle of Marketing” mag dan al 50 jaar oud zijn, de...
Philip Kotler is belangrijk in de marketing. Zijn boek “Principle of Marketing” mag dan al 50 jaar oud zijn, de...
Het is zomer, en positieve stemming, maar toch. Action, Nike, Exprit doen ons beseffen dat de klant de toekomst is...
De speelgoed transformeert naar meer relevantie voor de doelgroep. merken transformeren hun producten naar hybride producten en tenslotte worden ook...
Wat is het geheim van het succes van cameranu.nl? Samenwerken met leveranciers, klantgerichtheid en service gekoppeld aan hedonie. De interviews...
Verbluffende resulaten Action en een snelle groei van “cross-border” verkopen. De consument zoekt de weg naar lagere prijzen en verrassingen....
Grote ketens vallen om en kleine winkels gaan ten onder aan internet. Is er toekomst? Zeker juist sportzaken kunnen onderscheidend...
De winst is bijna verdwenen, geen geld voor investeringen, snijden in sponsor contracten, wat is nog de waarde propositie van...
Blokker staat weer te koop. Het bedrijf is nog steeds verlieslatend na diverse ingrepen. Klanten hebben geen affiniteit met Blokker,...
Wil je meer verdieping en analyses? Meld je aan voor de Retail Academy.