Impulsaanpak winkelgebieden, klaar voor de toekomst
27 maart 2023 15:51
De overheid maakt veel geld vrij voor de aanpak van ontmoetingsplaatsen in gemeenten. Bestrijding van leegstand, meer groen, meer wonen...
Onderzoeken, achtergrondinformatie en kennisverdieping zijn onderwerpen van de academy. Veelal onderzoeken van studenten en experts, maar soms ook samenvattingen van onderzoeken vanuit andere invalshoeken zoals The Economist of Harvard Business Review. De academy geeft meer inzicht in de WAAROM benadering van actuele ontwikkelingen, achtergrondinformatie om actuele ontwikkelingen te kunnen duiden. Ook een verdieping door experts met een eigen mening is mogelijk.
De academy is geen leeromgeving maar een omgeving die inzicht geef en daardoor de basis kan zijn voor eigen besluitvorming.
De overheid maakt veel geld vrij voor de aanpak van ontmoetingsplaatsen in gemeenten. Bestrijding van leegstand, meer groen, meer wonen...
Toerisme is nog steeds erg belangrijk. Na de lockdown is ook het toerisme in eigen land meer in trek dan...
In een gesprek met Europees manager Nino Bergfeld schetst hij zijn visie over de toekomst van retail. Data, machine learning...
TOMO is een nieuwe kledingwinkel gericht op duurzaamheid en circulariteit. De opening is op 17 maart in The Mall of...
Het gaat niet zo best in de Kledingmarkt. Peek&Cloppenburg en de noodklok van de Franse kledingindustrie zijn duidelijke voorbeelden. `Maar...
De nieuwe bloemenzaak van Fiori di Rose in Oosterbeek toont de beleving van bloemen. Hedonisch en verwennen in kleur, geur...
ChatGPT is een nieuwe ontwikkeling bij het zoeken naar informatie. Niet alleen direkt zoeken naar een product, maar de basis...
H&M en Franse merken luiden de noodklok voor de kledingretail. Primemarkt groeit met 20% en neemt 1800 medewerkers aan en...