Retail en Kotler: wijze lessen voor de toekomst
26 juli 2024 17:40
Philip Kotler is belangrijk in de marketing. Zijn boek “Principle of Marketing” mag dan al 50 jaar oud zijn, de...
Onderzoeken, achtergrondinformatie en kennisverdieping zijn onderwerpen van de academy. Veelal onderzoeken van studenten en experts, maar soms ook samenvattingen van onderzoeken vanuit andere invalshoeken zoals The Economist of Harvard Business Review. De academy geeft meer inzicht in de WAAROM benadering van actuele ontwikkelingen, achtergrondinformatie om actuele ontwikkelingen te kunnen duiden. Ook een verdieping door experts met een eigen mening is mogelijk.
De academy is geen leeromgeving maar een omgeving die inzicht geef en daardoor de basis kan zijn voor eigen besluitvorming.
Philip Kotler is belangrijk in de marketing. Zijn boek “Principle of Marketing” mag dan al 50 jaar oud zijn, de...
Het is zomer, en positieve stemming, maar toch. Action, Nike, Exprit doen ons beseffen dat de klant de toekomst is...
2024 is het jaar van de doorbraak van AI, vooral op zakelijk gebied zal de impact groot zijn. Welke boeken...
Henry Bol van Bluewalnut.ai is een expert op het toepassing van IT in bedrijfsprocessen en gespecialiseerd in AI. Hoe te...
AI is niet alleen voor grote bedrijven, juist kleinere bedrijven kunnen profiteren. Begin eenvoudig en analyseer de resultaten. Het is...
Er wordt deze maand ongeveer 20 miljard aan vakantiegeld uitgekeerd, maar lang niet altijd besteed aan vakanties. Sparen en. aflossing...
De speelgoed transformeert naar meer relevantie voor de doelgroep. merken transformeren hun producten naar hybride producten en tenslotte worden ook...
Wat vinden leveranciers van het concept van cameranu? Enkele interviews tonen het enthousiasme voor de “hedonische” winkels voor professionals en...