![CorMolenaar CorMolenaar](https://retailwereld.nl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/CorMolenaar-pud20zqzm5tn6qert3wm8ccnayiazr7l0o2t33ss20.jpg)
Retailwereld.nl is een informatieplatform over actuele zakelijke en economische ontwikkelingen. Hierbij gaat het niet alleen om wat er gebeurt, maar wordt vooral duiding gegeven over waarom dit gebeurt en wat dit kan betekenen.
De praktijk wordt verklaard aan de hand van theoretische-en expertinzichten; praktisch toegankelijk en relevant.
Retailwereld.nl werkt samen met enkele onafhankelijke experts, content leveranciers en sponsoren. Experts geven inzicht op basis van hun kennis en ervaring. Er worden geen politieke of maatschappelijke meningen verkondigd. Het doel is:
“objectieve informatie verstrekken, die toegankelijk is, relevant voor het bedrijfsleven en inzicht geven in koopprocessen en kooptoepassingen”
Initiatiefnemer is Prof Dr Cor Molenaar, directeur van eXQuo consultancy en Partner bij Platformsupport B.V. in Oosterbeek. Ook anderen kunnen gebruik maken van een “gast”commentaar mits deze voldoen aan deze doelstelling.
Om de informatieoverdracht te optimaliseren worden vooral video’s gebruikt. Alleen binnen de academy en bij vacatures zal tekst belangrijk zijn.
Philip Kotler is belangrijk in de marketing. Zijn boek “Principle of Marketing” mag dan al 50 jaar oud zijn, de...
Het is zomer, en positieve stemming, maar toch. Action, Nike, Exprit doen ons beseffen dat de klant de toekomst is...
2024 is het jaar van de doorbraak van AI, vooral op zakelijk gebied zal de impact groot zijn. Welke boeken...
Henry Bol van Bluewalnut.ai is een expert op het toepassing van IT in bedrijfsprocessen en gespecialiseerd in AI. Hoe te...
AI is niet alleen voor grote bedrijven, juist kleinere bedrijven kunnen profiteren. Begin eenvoudig en analyseer de resultaten. Het is...
Er wordt deze maand ongeveer 20 miljard aan vakantiegeld uitgekeerd, maar lang niet altijd besteed aan vakanties. Sparen en. aflossing...
De speelgoed transformeert naar meer relevantie voor de doelgroep. merken transformeren hun producten naar hybride producten en tenslotte worden ook...
Wat vinden leveranciers van het concept van cameranu? Enkele interviews tonen het enthousiasme voor de “hedonische” winkels voor professionals en...
Wil je meer verdieping en analyses? Meld je aan voor de Retail Academy.