Sportintelligence en Marketingintelligence: een gesprek tussen Cor Molenaar en Ad Nederlof
4 december 2024 12:13
AI in de sport zorgt voor betere sportprestaties en betere sporters, zowel in het voetbal als bij F1, maar ook...
AI in de sport zorgt voor betere sportprestaties en betere sporters, zowel in het voetbal als bij F1, maar ook...
Blokker, Stella, Bodyshop en nog veel meer bedrijven gaan tenonder aan hoge belastingen, corona terugbetalingen en ook, vooral, door minder...
Philip Kotler is belangrijk in de marketing. Zijn boek “Principle of Marketing” mag dan al 50 jaar oud zijn, de...
Het is zomer, en positieve stemming, maar toch. Action, Nike, Exprit doen ons beseffen dat de klant de toekomst is...
Het leek zo mooi, een concentratie van aanbieders via een platform, zodat consumenten niet meer het internet hoeven af te...
Henry Bol van Bluewalnut.ai is een expert op het toepassing van IT in bedrijfsprocessen en gespecialiseerd in AI. Hoe te...
AI is niet alleen voor grote bedrijven, juist kleinere bedrijven kunnen profiteren. Begin eenvoudig en analyseer de resultaten. Het is...
Wil je meer verdieping en analyses? Meld je aan voor de Retail Academy.