TOMO een nieuwe kledingwinkel met een nieuw concept
16 maart 2023 13:29
TOMO is een nieuwe kledingwinkel gericht op duurzaamheid en circulariteit. De opening is op 17 maart in The Mall of...
TOMO is een nieuwe kledingwinkel gericht op duurzaamheid en circulariteit. De opening is op 17 maart in The Mall of...
Het gaat niet zo best in de Kledingmarkt. Peek&Cloppenburg en de noodklok van de Franse kledingindustrie zijn duidelijke voorbeelden. `Maar...
De nieuwe bloemenzaak van Fiori di Rose in Oosterbeek toont de beleving van bloemen. Hedonisch en verwennen in kleur, geur...
Wehkamp is de eerste grote website die laat betalen voor retournering, maar zal zeker niet de laatste zijn. Te veel...
Franse kledingzaken sluiten massaal hun winkels. Inflatie, hoge kosten en coronasteun zijn belangrijke oorzaken. Ook het nieuwe koopgedrag: snel veranderende...
Aan welke eisen moet een marketingopleiding voldoen om relevant te zijn? Hoe wordt een brug geslagen tussen de opleiding en...
Vroeger waren analyses onderdeel van Direct Marketing. Tegenwoordig zijn algoritmes, machine learning en AI een integraal onderdeel van de marketing...
Werken aan de toekomst is essentieel in 2023, maar dat niet alleen. Werk samen met andere aanbieders, leveranciers en de...
Kerst wordt een gezellig feest met vrienden en familie. Even de dagelijkse problemen vergeten, even ons laten verwennen met de...
Wat kunnen wij leren van Ahold, Action en Declathlon? Inpelen op de veranderingen in koopgedrag
Wil je meer verdieping en analyses? Meld je aan voor de Retail Academy.