De lessen van VanMoof

Gepubliceerd op vrijdag 14 juli 2023 - 11:53 uur
De lessen van VanMoof

Als het product niet deugdelijk is en als klachten niet adekwaat worden verholpen kan een bedrijf niet lang bestaan. Een goed product en klanttevredenheid zijn de basis voor ieder bedrijf!

Gerelateerd

Wel betalen en niet leveren is diefstal

19 augustus 2025 16:07

40 jaar betalen en geen uitkering krijgen. 40 jaar betalen aan je pensioenfonds en minder pensioen ontvangen, omdat het geld...

Bestaat Goodwill nog wel?

24 juli 2025 18:13

Steeds meer winkels en bedrijven gaan dicht zonder overname partner. Liever een start-up dan een oude winkel overnemen! Dit heeft...

Zonder ondernemers geen toekomst

22 mei 2025 16:10

Common Sense #13 Ondernemers zijn het kind van de rekening, maar daarmee verdwijnt ook de kracht uit de economie. We...

Het einde van algoritmes, 2e hands begin van veranderingen

6 mei 2025 12:47

Het is echt noodzakelijk om te veranderen. Er wordt meer “pre-owned” gekocht, maar ook willen wij minder afhankelijk zijn van...

China’s marketingstrategie als antwoord op de invoerheffingen

15 april 2025 16:22

145% invoerheffingen is een grote prijsverhoging van Chinese producten voor de Amerikaanse consument. Wat is het marketing antwoord van China?...

Wat zal de impact zijn van de invoerheffingen van Trump?

9 april 2025 10:30

Invoerheffingen tot 104% (China) zullen het leven duurder maken in de VS. Gaan Amerikanen nu meer eigen producten kopen, zal...

Bax, ASML en meer

1 april 2025 13:47

Bax music is failliet maar zal een doorstart maken. ASML dreigt Nederland en de EU te verlaten door rigide regelgeving,...

Creativiteit in Business: klantgedrag bepaalt de toekomst

27 maart 2025 13:21

Er is duidelijk een verschuiving zichtbaar in het klantengedrag: merkartikelen versus huismerken, Nederlandse aanbieders versus Chinese aanbieders en online versus...

Thema's

Winkels

Strategie

Social media

Marktontwikkelingen

Marketing

E-commerce

Disruptive

Business

Actuele inzichten als eerste ontvangen?

Meld je aan voor onze wekelijkse Updates. 15.000+ gingen je al voor.

Retail Academy

Wil je meer verdieping en analyses? Meld je aan voor de Retail Academy.

Analyse

De economie wordt vergeten, er wordt getornd aan onze basisbehoeften.

  Nederland,Oh,Nederland: Ondernemers en overheid   Tevreden consumenten voorzien in hun basisbehoeften Ongelijkheid in de samenleving Economie als motor voor de welvaart Het overheidsbeleid voor ondernemers Tevreden consumenten voorzien in...

Columns

CorMolenaar
Door: Cor Molenaar

Hoogleraar eMarketing

Terugkijken is er niet meer bij

18 augustus 2025

CorMolenaar
Door: Cor Molenaar

Hoogleraar eMarketing

Het nieuwe winkelaanbod en koopgedrag

4 augustus 2025

jos-voss
Door: Jos Voss

Retail expert

COOLBUE: KANSRIJK IN DUITSLAND

23 juli 2025

Zoeken

Inloggen Retail Academy

E-mailadres*
Wachtwoord*