Creativiteit in Business: klantgedrag bepaalt de toekomst
27 maart 2025 13:21
Er is duidelijk een verschuiving zichtbaar in het klantengedrag: merkartikelen versus huismerken, Nederlandse aanbieders versus Chinese aanbieders en online versus...
Er is duidelijk een verschuiving zichtbaar in het klantengedrag: merkartikelen versus huismerken, Nederlandse aanbieders versus Chinese aanbieders en online versus...
Bedrijven trekken weg, recentelijk Boskalis en 2 bedrijven in de Bottlek. Nederland heeft een slecht ondernemersklimaat door de wetgeving van...
Een persoonlijk interview over de maatschappij, de economie en het geloof. Het is tijd voor tolerantie en wederzijds respect
Een podcast van Cor Molenaar en Ad Nederlof over recente ontwikkelingen in technologie, bedrijfsleven en politieki
Een columnist in het Financiële Dagblad (22 augustus) analyseert het probleem van de kledingindustrie. Goedkope kleding vanuit China en andere...
Het is tijd voor nieuwe meetinstrumenten en parameters. De markt verandert, zakendoen verandert, dus is er ook behoefte aan nieuwe...
In het laatste deel van mijn afscheidsrede ga ik juist in op alle veranderingen en de toekomst. Waarde creatie, betekenis,...
Wat zijn de consequenties voor bedrijven (sociaal kapitalisme) en voor consumenten (sociaal individualisme). De toekomst dient zich aan. Deel 2...
Zeilen op de wind van vandaag, het verleden is geweest en de toekomst is nog niet begonnen. Wat gebeurt er,...
Blokker staat weer te koop. Het bedrijf is nog steeds verlieslatend na diverse ingrepen. Klanten hebben geen affiniteit met Blokker,...
Wil je meer verdieping en analyses? Meld je aan voor de Retail Academy.