China’s marketingstrategie als antwoord op de invoerheffingen
15 april 2025 16:22
145% invoerheffingen is een grote prijsverhoging van Chinese producten voor de Amerikaanse consument. Wat is het marketing antwoord van China?...
145% invoerheffingen is een grote prijsverhoging van Chinese producten voor de Amerikaanse consument. Wat is het marketing antwoord van China?...
De inkoopprijzen van koffie en thee bij Douwe Egberts blijven hoog. De supermarkten hebben de onderhandelingen verloren, omdat klanten juist...
AI in de sport zorgt voor betere sportprestaties en betere sporters, zowel in het voetbal als bij F1, maar ook...
Blokker, Stella, Bodyshop en nog veel meer bedrijven gaan tenonder aan hoge belastingen, corona terugbetalingen en ook, vooral, door minder...
Philip Kotler is belangrijk in de marketing. Zijn boek “Principle of Marketing” mag dan al 50 jaar oud zijn, de...
Het is zomer, en positieve stemming, maar toch. Action, Nike, Exprit doen ons beseffen dat de klant de toekomst is...
Het leek zo mooi, een concentratie van aanbieders via een platform, zodat consumenten niet meer het internet hoeven af te...
Wil je meer verdieping en analyses? Meld je aan voor de Retail Academy.