Afscheidsrede deel 3, final. Wat staat ons nog te wachten?

Gepubliceerd op dinsdag 12 maart 2024 - 11:06 uur
Afscheidsrede deel 3, final. Wat staat ons nog te wachten?

In het laatste deel van mijn afscheidsrede ga ik juist in op alle veranderingen en de toekomst. Waarde creatie, betekenis, maar juist respect en oog voor de belangen van klanten zullen de toekomstige elementen zijn voor succes. Vergeet niet dat klanten. geen objecten zijn, maar subjecten van vlees en bloed die graag gelukkig willen zijn.

Gerelateerd

Sportintelligence en Marketingintelligence: een gesprek tussen Cor Molenaar en Ad Nederlof

4 december 2024 12:13

AI in de sport zorgt voor betere sportprestaties en betere sporters, zowel in het voetbal als bij F1, maar ook...

Als je niet met de tijd meegaat: Het verschil tussen succes en “failure”, van Trump tot Blokker

8 november 2024 15:24

Een podcast van Cor Molenaar en Ad Nederlof over recente ontwikkelingen in technologie, bedrijfsleven en politieki

Onrustige tijden bij bedrijven, winkels en in de politiek

6 november 2024 15:58

Blokker, Stella, Bodyshop en nog veel meer bedrijven gaan tenonder aan hoge belastingen, corona terugbetalingen en ook, vooral, door minder...

Aldi gooit het roer om

2 oktober 2024 14:42

Aldi verliest al jaren marktaandeel in Nederland, maar verandert nu haar strategie. Meer focus op no-nonsense boodschappen, betere prijs-prestatie verhouding,...

Het onderwijs moet veranderen

8 september 2024 14:44

Er is sprake van een omgekeerde pyramide. Slechts 20% heeft contact met de studenten, de rest bepaalt de regels. Er...

Retentie in retail, het sleutelwoord voor succes

23 augustus 2024 13:12

Retentie kan weleens het sleutelwoord worden voor succes in de retail en daar niet alleen. De huidige kwartaalcijfers wijzen op...

Financieel management: tijd voor verandering

6 augustus 2024 16:38

Het is tijd voor nieuwe meetinstrumenten en parameters. De markt verandert, zakendoen verandert, dus is er ook behoefte aan nieuwe...

Retail en Kotler: wijze lessen voor de toekomst

26 juli 2024 17:40

Philip Kotler is belangrijk in de marketing. Zijn boek “Principle of Marketing” mag dan al 50 jaar oud zijn, de...

Thema's

Winkels

Strategie

Social media

Marktontwikkelingen

Marketing

E-commerce

Disruptive

Business

Actuele inzichten als eerste ontvangen?

Meld je aan voor onze wekelijkse Updates. 15.000+ gingen je al voor.

Retail Academy

Wil je meer verdieping en analyses? Meld je aan voor de Retail Academy.

Analyse

De economie wordt vergeten, er wordt getornd aan onze basisbehoeften.

  Nederland,Oh,Nederland: Ondernemers en overheid   Tevreden consumenten voorzien in hun basisbehoeften Ongelijkheid in de samenleving Economie als motor voor de welvaart Het overheidsbeleid voor ondernemers Tevreden consumenten voorzien in...

Columns

CorMolenaar
Door: Cor Molenaar

Hoogleraar eMarketing

Eén winkelvrije dag per jaar is toch niet te veel gevraagd?

20 december 2024

jos-voss
Door: Jos Voss

Retail expert

‘HERITAGE’ GEEFT KANSEN VOOR RETAILERS

18 december 2024

CorMolenaar
Door: Cor Molenaar

Hoogleraar eMarketing

Een catch 22 situatie, dus er gebeurt niets.

5 december 2024

Zoeken

Inloggen Retail Academy

E-mailadres*
Wachtwoord*