China’s marketingstrategie als antwoord op de invoerheffingen
15 april 2025 16:22
145% invoerheffingen is een grote prijsverhoging van Chinese producten voor de Amerikaanse consument. Wat is het marketing antwoord van China?...
Onderzoeken, achtergrondinformatie en kennisverdieping zijn onderwerpen van de academy. Veelal onderzoeken van studenten en experts, maar soms ook samenvattingen van onderzoeken vanuit andere invalshoeken zoals The Economist of Harvard Business Review. De academy geeft meer inzicht in de WAAROM benadering van actuele ontwikkelingen, achtergrondinformatie om actuele ontwikkelingen te kunnen duiden. Ook een verdieping door experts met een eigen mening is mogelijk.
De academy is geen leeromgeving maar een omgeving die inzicht geef en daardoor de basis kan zijn voor eigen besluitvorming.
145% invoerheffingen is een grote prijsverhoging van Chinese producten voor de Amerikaanse consument. Wat is het marketing antwoord van China?...
Invoerheffingen tot 104% (China) zullen het leven duurder maken in de VS. Gaan Amerikanen nu meer eigen producten kopen, zal...
Bax music is failliet maar zal een doorstart maken. ASML dreigt Nederland en de EU te verlaten door rigide regelgeving,...
Er is duidelijk een verschuiving zichtbaar in het klantengedrag: merkartikelen versus huismerken, Nederlandse aanbieders versus Chinese aanbieders en online versus...
Bedrijven trekken weg, recentelijk Boskalis en 2 bedrijven in de Bottlek. Nederland heeft een slecht ondernemersklimaat door de wetgeving van...
De inkoopprijzen van koffie en thee bij Douwe Egberts blijven hoog. De supermarkten hebben de onderhandelingen verloren, omdat klanten juist...
Een persoonlijk interview over de maatschappij, de economie en het geloof. Het is tijd voor tolerantie en wederzijds respect
Doesburg, een Hanzestad aan de Ijssel, met veel kleine winkels, zelfstandig ondernemerschap. Je voelt je welkom en geniet van aparte...